نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پرواز بر فراز آشیانه فاخته

پرواز بر فراز آشیانه فاخته

 

بیانکونری‌های حاضر در استادیوم آلیانتزِ تورین بیشتر از هر طرفدار دیگری در ایتالیا از تماشای نمایش دلپذیر ماتیا پرین لذت بردند. حالا آنها بیشتر از هر زمان دیگر در انتظار شنیدن توافق نهایی میان مسئولان باشگاه‌های یوونتوس و جنوا هستند. مسیر رو به پیشرفت پرین شاید او را به جانشینی شایسته برای جانلوئیجی بوفون مبدل کند؛ روندی که حتی می‌تواند وویچنک شزنی را برای دومین فصل پیاپی سنگربان دوم یووه نگه دارد.

 

ماتیا پرین سنگربان تیم ملی ایتالیا دقایقی پس از اتمام دیدار دوستانه آتزوری در مقابل هلند، در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به حضور 90 دقیقه‌ای‌اش در این دیدار بیان کرد:

 

امروز این افتخار را داشتم که دروازه‌بانِ اصلی تیم ملی باشم؛ هرچند باعث شرمندگی است که در پایان نتوانستم دروازه‌ام را بسته نگه دارم. در هر حال ما همچنان به حمایت همه نیاز داریم. امروز بازیکنان جوانِ بسیاری برای تیم ملی بازی کردند که در آینده می‌توانند با پیشرفت‌های بیشتر کمک‌های فراوانی به تیم ملی ایتالیا کنند.

 

پرین در پاسخ به سوالی در خصوص دشواری‌های رقابت با دوناروما و سیریگو برای حضور ثابت در ترکیب اصلی تیم ملی ایتالیا، خاطرنشان کرد:

 

من همیشه گفته‌ام؛ رقابت باعث ارتقاء می‌شود. دروازه‌بانان جوان و با تجربه فراوانی در ایتالیا هستند که هر کدام می‌توانند لباس آتزروی را بر تن کنند. حتی اگر بوفون همچنان به فوتبالش ادامه ‌دهد نیز می‌تواند به راحتی به ترکیب اصلی تیم ملی بازگردد.

 

وی در پایان نیز از آخرین وضعیت باشگاه فصل آینده‌اش سخن گفت و تصریح کرد:

 

دوست ندارم با اظهارنظری بی‌موقع در روند مذاکرات مسئولان جنوا و یووه خللی وارد کنم. گفتگوها بین این دو باشگاه همچنان ادامه دارد و هنوز هیچ توافقی امضاء نشده است.

 

 

به فاصله چند ساعت از سوت پایان سومین دیدار دوستانه‌ی آتزوریِ تحت هدایت روبرتو مانچینی، موجی از تحسین‌ها و تمجیدها در خصوص عملکرد ستودنی ماتیا پرین؛ سنگربان تیم ملی ایتالیا در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی این کشور به راه افتاده است.

 

فابریتزیو پُنچیرُلی مدیرمسئول ماهنامه فوتبالی Calcio 2000 پس از اتمام دیدار دوستانه ایتالیا و هلند که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت در برنامه زنده شبکه تلویزیونی RMC Sport با اشاره به درخشش ماتیا پرین سنگربان 25 ساله جنوا در این دیدار گفت:

 

پرین امشب با اعتماد به نفس و بسیار قابل اعتماد بود. او نشان داد که نمی‌خواهد دروازه تیم ملی را از دست بدهد. من اگر به جای مانچینی بودم قطعاً در برنامه‌های دراز مدت تیم ملی روی او حساب می‌کردم.

 

در عین حال، Sky Sport نیز در خبری مدعی شده است که ماتیا پرین بعد از دیدار دوستانه ایتالیا با هلند، تورین را ترک نخواهد کرد و در هتل اقامت تیم ملی باقی می‌ماند و قرار است بعدازظهرِ فردای این دیدار برای انجام آزمایشات پزشکی عازم کلینیک یوونتوس شود.

 

ماتیا پرین که در هفته‌های اخیر موضوع انتقالش از جنوا به یوونتوس در رسانه‌ها یکی از اخبار داغ بازار نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا است، سابقه عضویت در تمامی رده‌های سنی تیم ملی فوتبال ایتالیا را دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: